TINA SAT 班級  

 

又有一梯SAT同學結業摟

同學們上課都非常認真

短短五週 有人模考已經進步超過四百分

更有好幾位同學模考進步已經超過350分

還有人考超過2000了

以下是同學們寫給老師的感言 

大家繼續加油唷 :D

學生姓名:Annie

我覺得週四的文法課是對我最有幫助的,讓我學到很多以前不太確定的grammar,從第一次我考1300多分到最後一次考已經1740分了,真的進步了不少,上課的氣氛也很好,很輕鬆,都沒有上課的那種壓力,希望最後我可以達到2000分以上!J

 

學生姓名:Vicky

在這段期間當中我真的學到很多,尤其是英文方面。在課堂上老師教了很多的答題技巧,而且還說了很多我從來都不知道的文法。每個禮拜都安排模擬考讓學生練習,同時間也可以測試自己在一整個禮拜裡到底有沒有進步,這真的是個很好的方法。我的成績也有了明顯的進步。

 

學生姓名:Irene

今年暑假是我初次頻繁接觸有關SAT的課程。我覺得小班制有很多好處,可以提出自己的問題再讓老師講解,老師講解得淺顯易懂。每週一次的模擬考也都會經過每週三堂課之後慢慢進步。而且老師很可愛

 

學生姓名:Monica

Tina老師教得很好,很可愛,上課盡可能地想遊戲帶動氣氛。

 

 

學生姓名:Sabrina

我覺得上課滿有趣的。有時候上課還會玩遊戲所以不會很累。

 

學生姓名:Rebecca

The past few weeks had been a blast, thanks to the wonderful Ms. Tina and my fellow classmates. When I first signed up for this, I had anticipated 6 weeks of complete boredom, but little did I know that I would have so much fun learning the dreadful SAT. It was amazing to see how much I have improved from the first mock exam to the recent exam we took. With the skills and knowledge we had learned in class, I’m sure that everyone would be able to achieve a perfect score on his or her SATs!

 

學生姓名:Kai

During the past month taking SAT lessons, I have learned a lot about the SAT exam and improved my score greatly. When I took the first mock exam, I was surprised by how little time we were given for each section. The difficulty of the exam was also higher than what I expected, and I knew I needed to improve my skills. After taking lessons, the exam seemed easier than what I originally thought, and my score increased steadily every week. Finally, my score has improved around 350 points and I feel comfortable about writing the SAT exam.

 

 

 

聯繫賓大Tina老師

Line ID: @upenntina (賓大Tina張老師官方團隊)
Line ID:  tinamentor (個人帳號人數快滿,可先加官方帳號)
Email: tina@tina-english.org
網站: https://tina-english.org/
Blog: https://teachertina.pixnet.net/blog
FB:UPeen Tina Chang
FB粉專:賓大 Tina 老師
社團: 賓大Tina老師的SAT天團與留學分享區

 

 

 

arrow
arrow

    Tina老師(張) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()